luni, 18 ianuarie 2010

Din nou prin Bucegi

We asta nu am avut in plan nici o iesire la munte dar a fost suficient un telefon de la Tori ca sa ma puna pe ganduri. Intr-un final am iesit o zi prin Bucegi sa ne bucuram de iarna aceasta anemica. Am ales sa urcam pe Valea Seaca dintre Clai cu gandul sa iesim in platou prin Hornul cu flori. Desi ma asteptam sa fie putina zapada tot am ramas impresionat sa vad ca jumatate din vale nu avea zapada mai mare de 10cm. Si uite cum in loc sa fie o plimbare prin zapada a fost o continua urcare de bolovani care nici nu stiam ca exista. Intr-un final am ajuns in Braul lui Raducu la soare dar nu ne-am putat bucura prea mult de el caci sufla si vantul de zor. Am plecat pe brau sa gasim intrarea in Hornul cu flori, horn pe unde nu mai fusesem niciodata. Hornul pleaca de la vreo 100m deasupra braului, iar pana la el trebuie urcata o brana plina de copacei. Hornul este scurt si ne scoate intr-o creasta plina de jnepeni. Ne luptam sa depasim marea de jnepeni si reusim sa razbim, ajungand in platoul Bucegilor. Cum ne aflam in apropierea unui valcel ce duce in traseu turistic Jepii mari(sau Schiel) ne decidem sa coboram pe aici. Reusim sa vedem dintr-un unghi bun creasta cu jnepeni pe care am urcat si observam ca se pot ocoli aproape in totalitate jnepeni pe partea stanga. Am invatat ceva si din aceasta iesire: acumulatori sunt inutilizabili daca afara este foarte frig, caci am reusit sa fac doar 10 poze si asta doar incalzindu-i in palma inainte de fiecare poza. Stiam eu ce stiam de foloseam numai baterii pana iarna aceasta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu