luni, 4 ianuarie 2010

Inceput de an prin Bucegi

Dupa o saptamana in care am mai pus un kg pe mine a venit si vremea sa fac un pic de miscare. Si cum de aproape 2 ani nu mai mersesem pe vreo vale iarna din Bucegi, alegerea pentru aceasta tura nu a fost deloc dificila.
Am plecat la drum cu Tori, cu trenul de 5 jumate, cu gandul sa urcam prin valea Bucsoiului. Ajunsi in Busteni am fost rapid dezamagiti de lipsa zapezii si de prezenta ploii. Pana in Poiana Izvoarelor am mers pe o ploaie mocaneasca ce nu are nimic de-a face cu 2 ianuarie. Dar intr-un final aceasta s-a transformat in ninsoare.

Am ajuns rapid si la intrarea in vale care pe prima parte era descoperita complet. Nici macar bolovanii de 50cm nu erau acoperiti de zapada.

Pentru a ajunge la turnul cu jnepeni a trebuit sa trecem vreo 2 bolovani mai maricei, iar odata trecuti de turn am fost luati in primire de iarna care ne-a aratat tot arsenalul din dotare(vant, ceata, ninsoare). Bineinteles ca avand parte de aceste conditii meteo, odata iesiti din vale, am ratacit traseul si in loc sa mergem spre vf.Omu noi am inceput sa urcam spre vf.Bucsoiu. Noroc cu busola care ne-a indreptat pe drumul cel bun.
A doua zi am avut parte de conditii mai decente, dar de zapada mult mai mare care ne-a facut sa renuntam sa coboram pe v.Morarului si sa ne indreptam catre Malaiesti. Nemaiavand parte de viscol am putut sa ne bucuram din plin de peisajul hivernal.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu