luni, 13 septembrie 2010

O zi prin Ciucas

We asta vremea m-a cam pacalit caci prognoza de joi era sumbra pentru we dar intr-un final nu a fost asa. Si, tinand cont de prognoza, in loc sa petrecem 2 zile la munte am ales varianta cu o singura zi.
Cum eu consider ca in Ciucas este optim sa faci o plimbare toamna, iarna si primavara(exclud vara caci nu prea ai loc sa stai la umbra pe creasta) am ales ca destinatie acest masiv.
Asa ca am iesit cu familia pe culmea Bratocea pana pe varful Ciucas iar la intoarcere am ales sa facem un mic ocol pana in apropiere de cabana Ciucas.Ce dor imi era de iesiri de genul celor din vara aceasta, iesiri in care sa ma bucur de munte, sa nu stau cu gandul numai la traseul x sau y de catarat. Mai mult ca sigur ca o sa mai ies la catarat, ca o sa vad in fata ochilor doar peretii, dar sper sa nu mai treaca vreo vara sau iarna fara cateva iesiri in care sa admir muntele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu