luni, 23 noiembrie 2009

Fagarasul la inceput de iarna

A venit vremea sa imi mai pun un an in carca si cum de cativa ani, pentru a face acest lucru mai suportabil, fac asta la munte, nu puteam acum sa intrerup traditia.
We l-am inceput de vineri cand am petrecut toata ziua cu familia, la spital pentru niste analize obisnuite pentru junior si la targul de "bebei" de unde am cumparat diverse lucruri necesare baiatului.


Pentru sambata si duminica am avut ca destinatie Fagarasul si desi initial au fost mai multi doritori am plecat la drum doar eu, Tori si Marius.
Din multele locuri spectaculoase ale muntilor Fagaras am ales refugiul Caltun, unde am ajuns suficient de rapid pentru a putea trage si o fuga pana pe vf. Negoiu.




Dar aici am fost nitel pacaliti de zapada parsiva(pe un versant era super bocna, pe celalalt super flescaiala) asa ca nu a fost o "fuga" pana pe Negoiu ci o "plimbare batraneasca" de vreo 5 ore dus intors. Dar a fost super pentru o prima iesire la coltari si piolet, caci cam rar gasesti la noi zapada asa tare.
Seara am admirat un cer plin de stele si am stat la discutii ca intre baieti la un pahar de tarie care a mers perfect cu niste slana si ceapa.


Duminica aveam programata o tura pana pe vf. Lespezi, prin hornul Caltunului, si coborarea spre Piscul Negru prin Podeanu. Dar pana la urma nu a fost chiar asa desi am plecat spre hornul Caltunului caci sincer eu nu prea mai aveam chef, mai ales ca stiam ca am o ora la care trebuie sa ajung acasa unde aveam musafiri. Am renuntat la planul initial si am coborat agale spre masina, profitand din plin de o zi insorita. Tori chiar a profitat din plin de aceasta zi insorita, facand si o scurta baie.

Am reusit sa ajungem in Bucuresti suficient de devreme pentru a mai putea face si altceva duminica seara.

Un comentariu: