sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Din nou in Bulgaria

Ce noroc cu vecinii nostri bulgari, caci o iesire la escalda la ei costa mai putin decat o vizita la panou si nu faci mai mult de o ora din Bucuresti pana acolo.

Cum vremea se anunta calduroasa am profitat de asta stiind ca la noi deja s-a asternut iarna la munte. Pentru acesta iesire baietii au ales o alta zona - Kulata - sper ca am retinut bine denumirea. Zona nu e spectaculoasa, trasee sunt cam 20 si de maxim 10-15m dar pentru o zi e o destinatie mai mult decat potrivita.



Precum acum 2 saptamani si in aceasta iesire am tras concluzia ca sunt paralel cu aceasta activitate momentan, traseele nefiind peste posibilitatile mele tehnice dar nu am deloc antrenament fizic. Cred ca sa parcurg acum un traseu de 7-8 lungimi ar fi o adevarata provocare pentru mainile si picioarele mele.

Cum totusi suntem deja in noiembrie nu prea cred ca o sa mai am ocazia sa mai merg la stanca in conditii de vara, caci vreau sa vad si iarna la munte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu