luni, 7 septembrie 2009

La mare

Pentru inceputul lui septembrie am programat o iesire la mare, cu speranta ca nu mai sunt temperaturi ridicate. Si cum aceasta iesire a fost dedicata familiei, am ales o destinatie mai nezgomotoasa, adica satul 2 mai.
Am plecat la drum alaturi de Marius & co. avand in gand ca intr-una din zile noi baieti sa facem o vizita si in cheile Dobrogei. Vremea a fost cam capricioasa, 2 zile bune, 2 zile proste, dar in luna septembrie e de asteptat sa fie asa.

Dupa o zi la plaja si o cina la care ne-am delectat numai cu peste, pentru ziua de sambata am iesit la catarat. Hm, nici cand sunt la mare nu pot sa ma abtin, dar sincer nu prea imi place sa zac la plaja.
Am ajuns in chei pe la 8 dimineata si am profitat din plin de racoare pana pe la ora 2 cand deja temperatura a devenit insuportabila si ne-am retras catre mare sa ne racorim cu o baie. In chei am mers special pentru traseele usoare pe asigurari mobile, si am reusit sa facem 5 trasee, iar la sfarsit de zi am pus o mansa si ne-am agitat pe un traseu 8-.

Stanca este cam murdara(licheni uscati, praf,..) dar merita vizitata zona pentru a evada o zi din aglomeratia de la malul marii. Duminica vremea s-a schimbat in mohorata asa ca am ales sa facem o vizita prin Constanta. I-am aratat juniorului cat de neingrijite sunt obiectivele turistice din Romania. Cum vremea a continuat sa fie prosta si luni am plecat spre casa destul de repede.
In Bucuresti ne astepta aceeasi vreme mohorata, deci e clar ca a venit toamna la timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu