luni, 19 ianuarie 2009

La Sinaia

We asta l-am petrecut alaturi de familie, adica de Cristina si junior care chiar daca inca nu a iesit la lumina noi tot il vedem deja in familie. Si cum noua, celor mari, ne place sa ne petrecem timpul la munte trebuie sa il obisnuim si pe junior cu asta, sa nu fie surprins cand o sa fie dus mereu la munte.


Am ales ca destinatie Sinaia cu gandul sa vizitez si eu castelul Peles, caci am ajuns la xx ani si inca nu l-am vazut nici macar de la distanta. Am ramas surprins de frumusetea lui, de numarul mare de vizitatori si de modul in care este administrat. Probabil este singurul lucru care imi place pe valea Prahovei, asta facand abstractie de munti, paduri, de natura in general.

Ca sa nu facem totul pe fuga am ales sa stam o noapte in Sinaia astfel ca am avut ocazia sa ne invartim nitel prin oras. Sincer am ramas dezmagit crunt, nu credeam ca o statiune montana poate sa arate asa de jalnic, sa ofere atat de putin unor turisti. Decat sa cheltui banii intr-un we pe valea Prahovei, pe o mancare decenta dar incredibil de scumpa si pe cazare la preturi de 5 stele desi conditiile nu sunt chiar de asemenea nivel, mai bine ii pun de-o parte si plec mai rar dar vizitez alte tari unde niciodata nu am ramas cu o amintire asa de proasta.

Ce bine ca merg la poalele muntilor, in statiuni turistice, doar o data la 10-15 ani. Sper ca pana la viitoare vizita de acest gen lucrurile sa se mai schimbe dar nu prea cred.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu